Розвивати таку потужність мотору об҆ ємом 3,8 літри допомогають дві турбини зі змінною геометрією наддуву. В парі з двигуном агрегатується 8-ступеневий автомат з двома щепленнями. Також, слід зауважити, що топова модель має повний привід та керамічні гальма. З місця до швидкості у 100 км/год новачок прискорюється всього за 2,7 секунди, а максимальна швидкість дорівнює 310 км/год. Як і попередник, нова модель має розширені колісні арки та різношироку гуму. Попереду встановлені 20-дюймові колісні диски, а ззаду 21-дюймові, що додатково стабілізує автомобіль на високих швидкостях. Також на Turbo S встановлюється система керування переднім спойлером та заднім антикрилом. Головна оптика випромінює світлодіодними фарами з матричними елементами.
Всередині 911 Turbo S панує спортивний стиль в кожній деталі, скрізь по салону ми бачимо найдорожчу шкіру та справжній карбон. Ковшеподібні сидіння мають регульювання у 18-ти напрямках, та дають змогу зручно всістися навіть високим водіям. Стандартна панель приладів має окремі налаштування, незмінним лише залишився 10,9-дюймовий екран мультимедійної системи. Якість матеріалів оздоблення заслуговує найвищої оцінки та має слугувати стандартом у класі автомобілів грантуризмо. За доплату доступні різнокольорові поєднання різних частин інтер҆ єру, що є частиною індивідуалізації кожного окремого Porsche.
На останок ми відкриємо головну таємницю, а саме базову вартість нового Porsche 911 Turbo S. За попередньою інформацією, прайс на купе с префіксом Turbo S починається з відмітки у 216 тисяч євро. Старт продажів у Європі запланований на весну 2020 року…